koh phangan

2 augustus 2014 - Ko Pha-ngan, Thailand

Eindelijk weer eens een reis verhaaltje van ons

Vier dagen geleden aangekomen op koh phangan, het had heel wat voeten in de aarde om hier te belanden .

Boot gemist omdat we veel te laat werden op gehaald , dat was nog geen eens zo erg maar de bestuurster van de auto was 1.40 en had volgens ons nog nooit gereden dus we reden met 30 km per uur naar de pier waar we als nog naar de boot konden zwaaien.

Eindelijk toch hier aangekomen en wat is het weer een waar paradijs we hadden een super resort op de kop weten te tikken met alles erop en eraan en heel veel vriendjes voor tyg.

We hebben heerlijk het eiland over getoerd , heel veel gechilled bij ons huisje en een  super mooie zonsondergang gezien.maar vooral heel veel geluierd.

Maar ook een minpuntje tyg aardig ziek geweest en vin en ik ook niet helemaal lekker .maar zijn nu weer helemaal fit dus kunnen verder gaan genieten.

Morgen moeten we hier weg en gaan we naar een hutje op het strand back to basic waar vin al heel wat keren vertoefd heeft.

Daar blijven we twee dagen en gaan dan door naar hua hin waar we de laatste dagen van onze vakantie het er nog effe van gaan nemen .

De tijd gaat hier super snel en moet er echt nog niet aan denken om weer richting het goed georganiseerde holland te gaan.maar we hebben nog een week dus laat de bananan shakes, thaise massages en nog meer avonturen maar komen.

Tot snel

Dikke kus

1. Annemiek:
    2 augustus 2014
    Ja jammer dat ziek worden een beetje hoort bij iedere tropische reis. Hopelijk hebben jullie niet teveel energie ingeleverd. Heel veel plezier maar weer verder en geniet dubbel van deze laatste week. Groetjes ook namens Paul, Annemiek. xxx
  2. Jan en Toos:
    2 augustus 2014
    Fijn weer iets gehoord te hebben. Geniet er nog maar goed van. xxxxxxxxx
  3. Corry en ger:
    2 augustus 2014
    Fijn dat jullie zo naar zin hebben .Vincent hoe is het met je kiespijn
    komen jullie volgende week ophalen in Dusseldorf
    Veel plezier nog dikke kus papa mama
  4. Wendy, vincent, tygo:
    2 augustus 2014
    Fijn dat jullie ons komen ophalen ! Met vin zijn kiespijn gaat het beter hij is nu alleen een beetje ziek .wat tyg en ik ook hebben gehad .xxx
  5. Ada:
    2 augustus 2014
    Hoi allemaal. Wat heerlijk daar zeg. Zou ook wel een massage willen. Ben blij dat jullie weer opgeknapt zijn.
    Nog heel veel plezier de laatste week. De tijd gaat hard. Dikke knuf voor Tyg.xxxxxx
  6. Richard van Laak:
    8 augustus 2014
    Klinkt super goed allemaal. Geniet er nog ff met volle teugen van!!