hua hin

9 augustus 2014 - Bangkok, Thailand

Na een reis van bijna 10 uur waarvan 3 uur op een boot en 6 uur in de bus waren we aangekomen in hua hin .

Het benidorm van thailand met zijn hoge gebouwen , heel veel mensen op leeftijd en op elke hoek een mc donalds en starbucks.

We hadden weer een leuk optrekje op de kop getikt en het was daar heerlijk.van daaruit zijn we gaan toeren en zijn in een water pretpark beland waar de glijbanen zo hard gingen dat je onderweg bijna je bikini verloor.

Heerlijk lopen slenteren en effe souverniertjes gekocht en aan de zwembad bar wat drankjes genuttigd en gezwommen.

En toen was het al weer tijd om afscheid te nemen van hua hin.hebben een taxi genomen naar bangkok en in 2,5 uur daar heen gereden.

En dat is toch wel weer effe wennen van al de rust die we gehad hebben om weer terug te komen in alle hectiek en drukte.

Maar ik vind dat deze stad ook heel veel charme heeft , toeterende tuk tuks honderden mensen op straat en de vele eet kraampjes langs de weg.

Maar ook de stad waar we vandaag al weer afscheid van moeten gaan nemen om terug te gaan naar nederland.

Wat vinden we het jammer dat het voorbij is want wat hebben we een super vakantie gehad en hadden liever nog effe van dit mooie land met zijn mooie cultuur en de lieve mensen genoten die tevreden zijn met de kleine en weinige dingen die ze hebben en die trots zijn op hun land.

We hebben deze reis alleen maar hoogtepunten gehad en daar kunnen we echt met plezier op terug kijken.

Thailand tot volgend jaar we gaan je missen

Nederland tot morgen

Dikke kus

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemiek:
    9 augustus 2014
    Wat een heerlijke avonturen hebben jullie beleefd. Hele goede en voorspoedige reis terug naar Nederland. En denk maar zo: Gelukkig hebben we de foto's nog :-)
  2. Arjen:
    9 augustus 2014
    Thailand zal jullie ook missen! Dat weet ik zeker!

Goede, en veilige thuisreis!

Arjen.
  3. Ada:
    9 augustus 2014
    Ziet er helemaal geweldig uit. Ik ben blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.Heel snel gegaan Goede en veilige terugreis.tot morgen xx