koh samui

28 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Sawadee kap

Na het hele leuke verblijf bij de aapjes hebben we onze tassen weer gepakt en hebben we een onstuimig boottochtje naar koh samui gemaakt van 1,5 uur , waar ik een beetje angstig om mij heen zat te kijken , tyg zeeziek werd en vin buiten in de regen een peukie stond te roken op zijn gemak.

Koh samui het eiland van de denge uitbraak , een regenbuitje  om een uur of vijf waar je binnen no time zeiknat van wordt. de scootertjes die over de weg vliegen met hele gezinnen erop en de benzine die je gewoon uit een fles kan kopen.

Maar zeker ook het eiland waar tyg alles wat hij ziet en hoort op neemt als een spons.waar hij al aardig een paar woordjes thais eruit gooit en wij met ons oren staan te klapperen hoe snel hij leert en hij het prachtig vind dat je gefrituurde insecten gewoon langs de weg kan kopen.

We hebben heel het eiland rond gereden, super mooie gigantische boeda 's gezien  ,watervalletjes beklommen en olifanten bananen gevoerd , gewinkeld , gezwommen en de beste steak ever gegeten !

Maar het is een tijd van komen en een tijd van gaan. we zijn nu een week onderweg en de tijd vliegt voorbij .ik moet zeggen dat ik het weer super leuk vind dat we weer verder gaan en weer andere dingen gaan zien en lieve mensen gaan ontmoeten.

Morgen hangen we onze tassen weer op ons rug en gaan richting koh phagnan met de boot ....is kijken wat er daar weer te zien, horen, ruiken en te doen is

Tot snel

Dikke kus

1. Ada:
    28 juli 2014
    Zo Ik ben blij dat ik weer wat gehoord heb van jullie. Wat een geweldige ervaring. Ik kijk uit naar het volgende verslag.xx
  2. Wendy, vincent, tygo:
    28 juli 2014
    Alle drie super naar ons zin hier je hoort ons snel weer ! Dikke kus voor nessa van tyg .xxx
  3. Jan en Toos:
    28 juli 2014
    Mooie verhalen, schitterende avonturen. Wachten met plezier op het volgende verhaal. En o ja, heb van Wendy nog geen foto gezien?
    Genietse xxxxxxxxxxx
  4. Bianca:
    28 juli 2014
    Fijn dat alles zo goed gaat daar. V.w.b. gefrituurde insecten pas ik even maar verder een leuk verslag xxxx van ons
  5. Bianca:
    28 juli 2014
    Wendy werkt daar momenteel als thaise masseuse Toos haha
  6. Wendy, vincent, tygo:
    29 juli 2014
    Hoi toos hou niet zo van foto's. Maar ben hier toch echt .xxx
  7. Annemiek:
    30 juli 2014
    Ha lieve reizigers, wij komen net terug uit Friesland en daar was het ook super spannend hahahahahaha. Geweldige reis maken jullie hoor. Veel plezier maar weer en tot schrijfs. Lieve groetjes, Paul en Annemiek xxx
  8. Corry en ger:
    1 augustus 2014
    hoi wevity,
    fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Vin , hoe gaat het met je kies???
    Alles goed hier
    xxx