bangkok

22 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Na een lange toch wel vermoeiende reis van 20 uur zijn we gisteren eindelijk aangekomen in bangkok en wat we daar aantroffen dat kan je eigenlijk niet beschrijven, maar toch ga ik het proberen!!!

Bangkok de stad van de tuk tuk waar ze de 100 op de kilometerteller aantikken , rechts en links inhalen en toeteren als je op zij moet. waar je op straat gewoon een plastick stoeltje kan pakken om te gaan eten in èèn van de honderd stalletjes die langs de weg staan en de stad waar de smog dikker is dan de ozon laag , wat hebben wij onze ogen uitgekeken.

We hebben gezwommen, gewinkeld heel veel gegeten en eigenlijk niks cultureels gedaan!!

Morgen vliegen we in een uurtje naar surat thani waar we in een hutje bij een apen verblijf slapen, we lekker eten van de bbq en naar de zonsondergang kijken onder genot van een drankje.

Fijne dag nog jullie allemaal daar in het georganiseerde nederland wij nemen nog een borreltje aan het zwembad

Tot de volgende blog

Dikke kus

Van ons

1. Annemiek:
    22 juli 2014
    Goed om te lezen. Heerlijk klinkt het. En ja je moet soms ver reizen om iets te beleven, maar wat kan het schelen dat ben je zo weer vergeten en wat dan blijft zijn alle nieuwe indrukken die je opdoet. Veel plezier weer verder xxx
  2. Bianca:
    22 juli 2014
    Fijn dat jyllie het zo leuk hebben. Xxxxxxx
  3. Jan en Toos:
    23 juli 2014
    Klinkt alsof jullie ogen en oren tekort komen. Rust eerst maar uit van de lange reis en geniet ervan! Zijn benieuwd naar het volgende verhaal. xxxxxx