first monkey school surat thani

24 juli 2014 - Surat Thani, Thailand

We hebben het stress volle bangkok verlaten en zijn met nok air(  wat kip betekent in het thais)  in een uurtje naar surat thani gevlogen en wat we hier aantroffen was boven alle verwachting.... wat een paradijsje in het thaise binnenland.geen files en geen smog vooral heel veel rust .

Aangekomen hebben we onze spullen letterlijk neergegooid en zijn gelijk naar de aapjes gerend! We waren de enige gasten die er waren en werden met open armen ontvangen door arjen en zijn vrouw jai

Wat ze bij de first monkey school doen is het trainen van apen zodat ze als ze klaar zijn met de training rijpe kokosnoten uit bomen kunnen halen .

Het mooiste van dit alles is ook wel dat we eigenlijk heel de dag met de aapjes kunnen spelen en knuffelen en kunnen zien hoe arjen en jai hier leven van de zelf verbouwde spullen.

Af en toe als we hier in ons hutje zitten kunnen we haast niet geloven hoe mooi en rustig het hier is en het echt het tegenovergestelde is van waar we twee dagen geleden zaten.

Ik denk dat we dat nog wel vaker gaan krijgen omdat we morgen hier weer gaan verkassen en richting de eilanden gaan.

We hebben het echt super naar ons zin en vooral tyg kijkt zijn ogen uit , het leven van backpackers bevalt ons wel!

Tot snel

Dikke kus van ons

1. Raymond, Marlous en Luisa:
    24 juli 2014
    Oh wat leuk om te lezen jullie verhalen!!!

X van ons
  2. Jan en Toos:
    24 juli 2014
    Als je dit leest en ziet wordt je er al relaxed van. Ziet er super uit. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Opvallende foto Vincent met hond ???!!!
    xxxxxxxxxx
  3. Annemiek:
    24 juli 2014
    Zo wat een goddelijk plekje zo dicht bij de natuur. Echt vet genieten!! En maar weer verder avonturen. Groetjes xxx
  4. Jasper:
    Wat ontzettend gaaf allemaal! Geniet ervan! มีความสนุก
  5. Richard van Laak:
    28 juli 2014
    Sanoek sanoek!!!
    Dat klinkt supergoed zeg. Geniet er met volle teugen van!!