het is bijna zover

3 juli 2014

Ja ja nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover , we gaan naar het land van de glimlach .Prikken gehaald, medicijnen , backpack, en andere benodigheden zijn ook in huis .

via deze weg willen we jullie op de hoogte houden van onze reis van drie weken thailand en jullie mee laten genieten van al dat moois wat we gaan beleven met zijn drieën!

We proberen elke twee dagen een berichtje achter te laten zodat jullie ook weten waar we zijn en dat alles goed met ons gaat !!

Nou wij gaan nog even twee weekjes hard werken en aftellen totdat het zover is !!

Dikke kus

Wendy, Vincent en tygo

(Wevity)

1. Ada:
    20 juli 2014
    Heel veel plezier op jullie reis.xx
  2. Annemiek:
    20 juli 2014
    Heel veel plezier, leuke avonturen beleven, fijne mensen ontmoeten, mooie dingen zien, enz enz. Liefs en groetjes, Annemiek xx
  3. Bianca:
    21 juli 2014
    Tygo is het leuk daar
    Groetjes nessaxxx
  4. Raymond, Marlous en Luisa:
    21 juli 2014
    Hi lieverds,

Hoe is het daar? We wachten met smart op jullie verhalen! En we duimen nog steeds voor geen regen.

Kus van ons
  5. Wendy, vincent, tygo:
    22 juli 2014
    Hoi nessa het is leuk hier de zon is warm lekker zwemmen en ik heb ook al een gekko gezien.ik moet van mama zeggen dat ze vanavond een verhaaltje gaat schrrijven oke .doeiii

hoi marlous het is droog en super hier doeii groetjes tygo
  6. Ada:
    22 juli 2014
    Wat een belevenis. Ik ben erg benieuwd naar het volgende verhaal en foto s.xx